HTML

Pék utcai lakótelep vs. Békás

Friss topikok

  • art star: na most megérkezett a tanulmány végső állapota, magas ötös! (2008.12.08. 16:38) Két kérdés
  • art star: Na hát Bori elküldtem az emailedre az én munkáim letisztázását, remélem okésak lettek. (2008.12.07. 15:22) Csak szeretném veletek is megosztani...
  • mostakkormindegyikfoglaltlesz?: doku a fileok között (2008.12.05. 23:01) hév vs standok
  • mostakkormindegyikfoglaltlesz?: szia Csanád, igen megtaláltam a mailboxomban, csak arra már nem szántam külön bejegyzést. köszi eg... (2008.12.05. 19:54) Középső rész, HÉV-Lakótelepek
  • mostakkormindegyikfoglaltlesz?: ok, ez tárgytalan (2008.12.05. 18:58)

Linkblog

Archívum

2008.12.05. 23:00 mostakkormindegyikfoglaltlesz?

hév vs standok

sziasztok, elkészült egy diagramelemzés, ha szükséges, holnap eszközölök rajta változtatásokat. (nekem kevésnek tűnik, de nem akartam üres frázisokkal cifrázni)

sziasztok!

zsu

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bakerstreet.blog.hu/api/trackback/id/tr8806819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása