HTML

Pék utcai lakótelep vs. Békás

Friss topikok

  • art star: na most megérkezett a tanulmány végső állapota, magas ötös! (2008.12.08. 16:38) Két kérdés
  • art star: Na hát Bori elküldtem az emailedre az én munkáim letisztázását, remélem okésak lettek. (2008.12.07. 15:22) Csak szeretném veletek is megosztani...
  • mostakkormindegyikfoglaltlesz?: doku a fileok között (2008.12.05. 23:01) hév vs standok
  • mostakkormindegyikfoglaltlesz?: szia Csanád, igen megtaláltam a mailboxomban, csak arra már nem szántam külön bejegyzést. köszi eg... (2008.12.05. 19:54) Középső rész, HÉV-Lakótelepek
  • mostakkormindegyikfoglaltlesz?: ok, ez tárgytalan (2008.12.05. 18:58)

Linkblog

Archívum

2008.11.24. 13:57 art star

Most kedd

Most kedden akkor bemegyünk órára, vagy nem? Mert szerintem itt egész jól tudnánk dolgozni, megbeszélni dolgokat, szóval akár nem is kéne. Majd nemsoká leírom ide, hogy milyen ötleteim támadtak azzal kapcsolatban, hogy mit lehetne elemezni az adatokon.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bakerstreet.blog.hu/api/trackback/id/tr80785841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EL 2008.11.24. 19:46:49

Helló! Nekem sajna nem jó a holnap. Viszont akkor megpróbálom feltölteni a táblázatokat, bár arra még nem jöttem rá, hogy kell :-)
süti beállítások módosítása