HTML

Pék utcai lakótelep vs. Békás

Friss topikok

  • art star: na most megérkezett a tanulmány végső állapota, magas ötös! (2008.12.08. 16:38) Két kérdés
  • art star: Na hát Bori elküldtem az emailedre az én munkáim letisztázását, remélem okésak lettek. (2008.12.07. 15:22) Csak szeretném veletek is megosztani...
  • mostakkormindegyikfoglaltlesz?: doku a fileok között (2008.12.05. 23:01) hév vs standok
  • mostakkormindegyikfoglaltlesz?: szia Csanád, igen megtaláltam a mailboxomban, csak arra már nem szántam külön bejegyzést. köszi eg... (2008.12.05. 19:54) Középső rész, HÉV-Lakótelepek
  • mostakkormindegyikfoglaltlesz?: ok, ez tárgytalan (2008.12.05. 18:58)

Linkblog

Archívum

2008.11.30. 20:11 mostakkormindegyikfoglaltlesz?

mizu?

sziasztok

-kult antr ról én sem tudok sokat

-terep: keddre már az utolsó simításoknál kéne járnunk, nyilván ezt lehetetlen kiviteleznünk, mert jó ötlet ez a blog, csak senki nem használja:) kérdés: hogy állunk a holnap estével? Borival beszéltük, hogy össze kellene ülni, nem tudom, erről mennyire hallottatok többiek.

ami van: bevezető, képek, ábrák, összegzőtáblák, (nálam címszavakban még arról, hogy miért ezt választottam, tapasztalatok, és egy kis ütemterv-és annak megvalósulása)

ami kell: táblázatelemzés - több szempontból, szavakban; az egész összerakása, konklúzió

nekem ezt le kellett írnom, hogy lássam, hogy állunk

szerintetek? (talán jövő hétvégén sem lesz semmi időnk erre - nekem biztos nem-, csak azért siettettném a dolgot)

hali, zsu

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bakerstreet.blog.hu/api/trackback/id/tr87796749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EL 2008.11.30. 23:41:17

Nekem jó lenne a holnap és kéne is nagyon, bocs h most kiestem az ügymenetből, csak elsöpört a francia szak. :-(
holnap fél5, vhol astoria környékén?

art star 2008.12.01. 09:54:35

hát az a helyzet, hogy én nagyon beteg vagyok, bár itthoni munkára ráfoghattok, csak nemhiszem h jót tenne egy kimászás ebbe az időbe... még a mai délelőtt folyamán iderukkoltatom egy post-ba az ötleteimet az elemzéssel kapcsolatban

mostakkormindegyikfoglaltlesz? 2008.12.01. 21:28:10

sziasztok
nem számonkérés volt:)
csak meglesz...(ma kevésbé vagyok szorongó,mint tegnap:))
hola, zsu
süti beállítások módosítása